Jump to content

The WTF factor of this is equivelent of Gangnam Style


Scourge

Recommended Posts

I absolutely love this. I had no idea I needed this in my life until you posted the video here. Thank you, scourgeclaw. You have done me a great service this day.

 

That's been really big for the past 3 weeks where I live, and i'm not happy about it. I' not even sure if it was suppose to be entertaining.

 

Not happy about it? HEATHEN! BLASPHEMER!

Link to comment
Share on other sites

It's funny, they didn't intend for it to be a popular song, they were just promoting something.  So when they found out they got this popular over it they were like "WTF!?"

Link to comment
Share on other sites

Waka chaka wo kachow! Alpla paca mooka daow! Maka kaka hooka gaow!

 

I love how this justifies all my noises.

Link to comment
Share on other sites

I've been listening to more from these guys. Holy shit people how has Ylvis gone unnoticed until now?

 

http://www.youtube.com/watch?v=Yn-oemgzlEU

 

THIS FUCKING SONG OMG

 

 

AND THIS ONE TOO

 

I'M IN LOVE

Link to comment
Share on other sites

Because of you Xort, I have officially subscribed to these guys. ABSOLUTELY HILARIOUS. Jan Egeland, they should have given you a chance :troll:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foxes make a bunch of weird noises, I've heard them a lot at night when I was at my parents' house. Noises range from L4D Hunter-like screams to high pitched BOW noises, depending on what they're wanting to say. Most of the sounds are creepy, but I kind of think foxes are nature's trolls in this sense.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Faisul has apparently been crying himself to sleep over this for weeks because it's all the Norwegian news wants to talk about.

 

This is what you will be remembered for, Norway.

 

Furry Norwegian Gangam Style.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Yeeeeeah, it's pretty much not anywhere near Gangnam Style. Relevancy today won't make it popular in the long run. I couldn't care less about the random screechy "choruses". I'm just here for the scatting Fox. SCATTING. FOX... GODDAMN IT.

 

The way he pronounces the food's names in the Stongehenge video makes me cringe.

 

Reality:

 

btw, Fox says "WTF are you doing?"
 

Link to comment
Share on other sites

Yeeeeeah, it's pretty much not anywhere near Gangnam Style. Relevancy today won't make it popular in the long run. I couldn't care less about the random screechy "choruses". I'm just here for the scatting Fox. SCATTING. FOX... GODDAMN IT.

 

The way he pronounces the food's names in the Stongehenge video makes me cringe.

 

Reality:

 

btw, Fox says "WTF are you doing?"

 

 

FIrst things first, he didnt do as bad of a job pronouncing the food names. (jk, ok fine the only one he didnt screw up was calamari. One out of three isn't that bad, right? XD)

 

Second off, that video you posted. Doesn't that prove Orbiter's statement from before where he said nobody would actually want to hear a fox? Congrats Orbit, you won the internet for a day. Now, to create an elaborate plan to troll people into thinking we are giving them the fox song and instead making them hear Harlow's video. People with ear-buds, beware.

 

 

Didn't they say the same thing to Harlem Shake?

 

^This. Harlem Shake has existed for more than 10 years at this point, it just suddenly gained popularity for no good reason. So ten years from now, watch out world, you're gonna see a bunch of people invading your local public transportation system dressed as foxes dancing to this thing :troll:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

FIrst things first, he didnt do as bad of a job pronouncing the food names. (jk, ok fine the only one he didnt screw up was calamari. One out of three isn't that bad, right? XD

 

That makes him 66.67% wrong :|

 

Didn't they say the same thing to Harlem Shake?

 

That's different. 9 out of 10 people don't know that is an actual song and/or heard the entire thing. It turned more of a meme akin to planking rather than a popular song.

 

There are meme videos that have more views than the original full thing.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

it made the papers where I live

 

 

jeth, on 30 Sept 2013 - 10:59 AM, said:

 

Right there with ya, in fact Ylvis is a late night show... they actually meant for it to do terrible as a joke to promote there third season, but it backfired and went viral lol

Link to comment
Share on other sites

I already know what the fox sez.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...