Jump to content

Goddamnit, Compaq.


Redeemer

Recommended Posts

Hey guys, just to say that my laptop's screen burnt out today so I may be online less than usual. I'm using a friend's computer right now so I can tell you guys what's going on. While this is lame and going to cost me money to repair, I sort of expected it because my laptop never had been perfect, ever since the day I bought it. Stupid refurbished trash. :/

Anyway, until I get back, I hope you all stay well and healthy. Hopefully by the time I get back, one of the RPs will have finished and we can start mine. ;)

'Til next time, stay safe! :3

- Redeemer <3

Link to comment
Share on other sites

We'll miss you! And super sorry about the laptop. That just sucks, and we will await your return.

Link to comment
Share on other sites

We'll miss you! And super sorry about the laptop. That just sucks, and we will await your return.

Aww, you're so sweet. Thanks hon. :3

I'm going to have to log off now, but again, until next time - stay safe. :)

Link to comment
Share on other sites

Aww thanks guys. :)

I was able to get access to another laptop for the time being! So I'll stop in and see what's going on, but I won't be online for very long I think. The owner of this laptop tends to want this laptop back. Talk about selfish. :P Hehe, just kidding. :3

Link to comment
Share on other sites

damn...i must admit...I am gonna miss you during this time..... :( ......please let us know when you come back.....-sniffle-

Link to comment
Share on other sites

damn...i must admit...I am gonna miss you during this time..... :( ......please let us know when you come back.....-sniffle-

Aww, you. :3 *huggles cortet*

I'll be around, just not the way I used to be when I had my own laptop. I'll be back properly as soon as possible, I'm checking repair prices as we speak. :)

Link to comment
Share on other sites

Aww, you. :3 *huggles cortet*

I'll be around, just not the way I used to be when I had my own laptop. I'll be back properly as soon as possible, I'm checking repair prices as we speak. :)

After your laptop is fixed, you must install gentoo

jk :P Kinda...

Link to comment
Share on other sites

Aww, we'll miss you Redeemer! And I know the feelings with sub-par laptops :P, the best advice I can give you is;

kill-it-with-fire-demotivational-poster-

Link to comment
Share on other sites

Yeah it ran out a few months ago. :/

I'm yet again borrowing a laptop! So I'll fire a bunch of posts at your guys today and try again for another laptop tomorrow. Lmao, I feel like one of those people you see on the street that sit there and say "any spare change/cash?" only I'm asking for laptops. :P Just kidding, the laptops are offered to me while they're not in use.

So yeah I'm going to take my laptop to get fixed soon, but I need to be careful because I'll have a vet bill to pay tomorrow - Reno's getting the snip.

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Mario

Ok...hopefully you know about your RP in progress, I'm sure you already noticed but...hopefully it will be approved so we could perhaps start it soon...

Link to comment
Share on other sites

Oh yeah! Listen, get someone to email me when we can start, and I'll go to the library to make posts and stuff. I'm so eager to write. <3

Link to comment
Share on other sites

Oh, crap.

My laptop is a Compaq  :omg:

Any good reputation on the CQ61-420US? Mine's been running fine since June (when I got it)

Link to comment
Share on other sites

WHOOO! :D.  Good to have you almost back Redeemer! :P

Thanks crazyfoo! :D <3

RedFox, I got my laptop back in February last year I think. I don't know what model mine is, and there's no way of checking now, but I hope you don't have the same as me! :D

Link to comment
Share on other sites

On mine, there is a large sticker near the touchpad that has it, and on the very bottom of the screen, in the lower right corner, it reads "Presario CQ61"

Link to comment
Share on other sites

I... removed my stickers when I had been drinking one night. I don't know why.

Link to comment
Share on other sites

I... removed my stickers when I had been drinking one night. I don't know why.

This made me lol.  Nicely done Redeemer. :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...