Jump to content

Make fun of a Starfox moment.


Falcory

Recommended Posts

What the tittle says. Have fun!

:fox: I'll go in and diffuse the bomb now.

*Flies Arwing into base*

*Lizard soldier glances at him as he parks his Arwing.*

Lizard soldier: Uh.....

:fox:  Um yeah, I'm here to diffuse that bomb over there. Say...you mind diffusing it for me?

Lizard soldier: Dude, it's like three feet away from your Arwing. Why don't you get out and diffuse it yourself?

:fox: *mumbles* Cuz I'm stapled to my Arwing...

Lizard soldier: What?

:fox: I SAID I'M STAPLED TO MY ARWING! So would you mind diffusing the dang bomb for me please?

*Lizard picks up bomb and dangles it in front of Fox.*

Lizard soldier: Why don't you reach out and get it flyboy?

:fox: *sighs*

Link to comment
Share on other sites

They sure where, but not as cheesy as slippy going,"Stupid Apparoids, haven't you ever heard of windows!" *shivering shudders of misfortune*

Now that i think bout it, that could go either way, those briefings where really cheesy too...

Link to comment
Share on other sites

Er you guys are supposed to make fun of a Starfox moment not say which ones were the cheesiest lol....

Link to comment
Share on other sites

I can't really think of a way to make the briefings any funnier. They're trying so hard to be serious, but it sorta comes across wrong.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Starguy24

*In Starfox Adventures*

Fox- So you must be a Krazoa spirit....what's the test?

Krazoa- You must answer three questions. The first one question: if Slippy is crying for help, and nobody is around to hear him, is he still annoying?

Fox- YES

Krazoa- Correct!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...